אמן חושים באילת

בחירה של אמן חושים לאירוע היא החלטה לא פשוטה. על אחת כמה וכמה כשצריכים לבחור אמן חושים באילת. יש לא מעט דברים שחשוב לבדוק ולתכנן מראש. כמי שחי והופיע בעיר אילת מדי ערב במשך 5 שנים, וכיום מעביר את הקריירה שלו בין הופעות באילת להופעות בשאר חלקי הארץ, הכנתי לכם מדריך קצר שיקל עליכם את העבודה.

אמן חושים לאירועים עסקיים

מחלקות הרווחה ומשאבי האנוש בחברות הבינו מזמן את הפוטנציאל שגלום בעיר אילת כמוקד לקיום נופשי חברה, ימי גיבוש, אירוח כנסים ועוד. המשימה המוטלת עליהם אינה פשוטה, שכן עליהם להיערך חודשים מראש ולדאוג להמון פרטים – תחבורה, לינה, ארוחות, פעילויות חברתיות, פעילויות לילדים אם מדובר בנופש משפחות ועוד ועוד. בין היתר, עליהם לדאוג גם לתוכנית האומנותית, ובין שלל האפשרויות העומדות לרשותם, ושהפכה להיות נפוצה מאוד בשנים האחרונות היא אמן חושים לאירועים עסקיים שמבצע מופע מנטליזם.   

מנטליזם

למופע מנטליזם המבוצע ע"י אמן חושים יש יתרונות רבים. בין היתר, מאחר ומופע מנטליזם יכול להתאים למגוון קהלים. בין אם מדובר באירוע חברה עם מאות משתתפים כמו יום עיון או ערב גיבוש, ובין אם מדובר בארוע משפחתי אינטימי ומצומצם כמו יום הולדת או חוג בית, אני משוכנע שהמופע שלי עשוי להתאים עבורכם. מופע אומנות החושים שלי הוא מופע בידורי, שנון, קליל, מצחיק ובעיקר אינטראקטיבי כך שהקהל כולו שותף לחוויה.

אמן חושים באילת – הדברים שחשוב לבדוק

החלטתם להזמין אמן חושים באילת להופעה. הנה כמה דברים שחשוב וכדאי לבדוק מבעוד מועד, ושיקלו מאוד גם עליכם וגם על האמן.

  • ניסיון והמלצות – שוחחו טלפונית עם האמן עצמו. בדקו מה הניסיון שלו ובאיזה תחום הוא מתמחה. בקשו לראות קטעים מהופעות חיות והמלצות מגורמים שעבדו איתו בעבר.
  • טיסות ולינה – כדאי לזכור שעבור אמן חושים שאינו גר בעיר אילת, יש לקחת בחשבון עלויות נוספות כגון טיסה ולינה.
  • לו"ז הקבוצה – אם התוכנית שלכם לנופש כוללת פעילויות נוספות במהלך היום לפני המופע של אמן החושים, ובעיקר אם מדובר בפעילות מחוץ למלון, כדאי לקחת בחשבון שלפני ההופעה האורחים יזדקקו להתרעננות כגון מקלחת, ארוחת ערב ומנוחה.
  • אולם – אמן חושים מנוסה יודע להתאים את עצמו למקום שבו הוא מופיע. יחד עם זה, מומלץ לבדוק מראש האם בבית המלון שבו אתם לנים יש אולם המתאים להופעות, מה גודלו, כמה אנשים הוא יכול להכיל, מהו סידור הישיבה וכו'.
  • הגברה ותאורה – אחד היתרונות הגדולים של אמן חושים הוא יכולתו להתאים את עצמו כמעט לכל תנאי.
    יחד עם זה, קיומן של מערכות הגברה ותאורה חשובות מאוד. הן מספקות למופע מעטפת ומשדרגות אותו משמעותית. לכן מומלץ לוודא האם באולם שבו מתקיימת ההופעה ישנם מערכות הגברה ותאורה, או לחילופין, האם אפשר להקים מערכות כאלו לטובת המופע.
  • אוכל ושתייה – מומלץ להפריד בין זמן המופע לבין זמן הארוחה. גם אם מדובר בכיבוד קל על השולחנות, או באירוח בסגנון בופה, הדבר עשוי לפגום בריכוז של הקהל במהלך המופע.  
  • ילדים – במקרה שמדובר בנופש משפחות הכולל ילדים, כדאי לציין זאת בפני האמן בשיחה הראשונה ולבדוק איתו האם חלק מהמופע שלו מותאם לילדים ולאיזה גילאים.  

אטרקציות נוספות בעיר אילת

פרט למופע של אמן חושים באילת, העיר אילת מציעה שפע של אטרקציות ואפשרויות לבילוי. חובבי הקניות שביניכם יוכלו לבצע קניות בקניון מול הים הוותיק או בקניון האייסמול הכולל משטח החלקה על הקרח, וכמובן ליהנות ממחירים ללא מע"מ. אלו שמחפשים אפשרויות בילוי מסורתיות יוכלו לבקר במצפה התת ימי, בריף הדולפינים, ליהנות מספורט ימי כגון צלילה ואבובים וכמובן ביקור בטיילת המסורתית. אלו שמחפשים פעילויות קצת פחות שגרתיות יוכלו ליהנות מטיול בחוות הגמלים, מצפייה במזרקה המוזיקלית, מביקור בגן הבוטני, מהעמדת יכולותיהם במבחן בפארק האתגרים טופ 94, או מטיול לאגם הנעלם.

אמן חושים באילת – סיכום

כפי שקראתם, בחירת אמן חושים באילת יכולה להיות משימה לא פשוטה. לכן מומלץ לבחור אמן חושים עם ניסיון והמלצות, ורצוי אחד כזה שחי ומופיע בעיר באופן קבוע וכך לחסוך בעלויות הטיסה והלינה. במשך 5 שנים הופעתי בעיר אילת כמעט מדי ערב. הייתי אמן הבית של רשת מלונות קלאב הוטל והופעתי בקביעות כאמן אורח ברשתות ישרוטל, דן, פרימה ופתאל. למעשה, עם למעלה מ-1,000 הופעות במה ב-5 השנים הללו, אין כמעט מלון בעיר שלא הופעתי בו. לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית להופעה של אמן חושים באילת

שתף באמצעות
דילוג לתוכן