אמן חושים הוא האטרקציה הכי טובה לכל סוג אירוע

מופעי טלפתיה ואמני חושים היו מבוקשים לאורך כל שנות ההיסטוריה. בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר אמני חושים עם מיומנויות אדירות, שמותירות כל צופה נפעם ונרגש.

למה מופע של אמן חושים מותיר בנו רושם כל כך חזק?

מופעים של אמני חושים שונים למעשה מערערים את כל תפיסות העולם שלנו. הם מתעתעים בנו וגורמים לנו לפקפק בתפיסה שלנו.

הניסיון הבלתי פוסק שלנו להבין מה האמן עושה, ופעם אחר פעם לגלות שאנו לא מסוגלים לתפוס את מיומנויותיו מותירה אותנו פעורי פה, וגורמת לנו להאמין, כל פעם מחדש, שהוא עושה את הבלתי ייאמן, הבלתי נתפס והבלתי אפשרי.

זה גורם לכולנו להגיב באותה הצורה ולשאול את אותה השאלה – "איך הוא הצליח לעשות את זה"?

באילו אירועים מומלץ לשלב מופע של אמן חושים?

התשובה לכך היא ברורה ופשוטה – מופע של אמן חושים מומלץ ניתן לשלב בכל סוג אירוע.

  • אמן חושים לאירועים עסקיים הוא הדרך הטובה ביותר לשבור את הקרח בין אנשים שטרם חברו או הכירו זה את זה, לסקרן את כל הנוכחים ולגרום להם לעבור חוויה קולקטיבית וליצור זיכרונות משותפים. ידוע שזיכרונות משותפים מגבשים צוותי עבודה ומסייעים לפתח דינמיקה טובה יותר. זו אחת הדרכים הנפוצות בה מעסיקים רבים בוחרים לגבש עובדים ולגרום לקשרים וחברויות חדשים להיווצר, גם בקרב צוותים וותיקים.
  • אמן חושים ליום הולדת הוא דרך נפלאה להפתיע גם את מי שחוגג וגם את האורחים. מסיבות יום הולדת שכוללות מגוון שלך חברים, קרובי משפחה ומכרים זקוקה לעיתים לאטרקציה שתאחד בין כולם ותאפשר לכל האורחים לחבור וליהנות יחד כקבוצה אחת. באופן טבעי מופע של אמן חושים יוצר תגובות זהות בקרב כל המשתתפים במופע. זה גורם לאנשים שמעולם לא שוחחו זה עם זה או נפגשו בעבר לחייך, לשוחח ולשתף זה את זה בחוויה מלאת אדרנלין ואלמנטים של הומור, מתח והפתעה.
  • מופע של אמן חושים לא חייב להיות רק למבוגרים. האם ידעתם שקיים מופע על חושי לילדים? בינינו, אין דבר מדהים יותר מלראות ילד נפעם. וכאשר רואים כמה עשרות ילדים נפעמים יחד, זה רגע שאי אפשר לשכוח לעולם. גם הילדים יזכרו את זה לנצח, כי כל מה שנראה להם כבלתי אפשרי או בלתי נתפס הוא בגדר  קסם ותעלומה. זה מעשיר את עולמם הפנימי ויוצר נושאי שיחה מרתקים ששוברים מגננות, מחסומים וגבולות. זו הדרך הכי טובה לגבש בין ילדי הכיתה ולשמח את כולם, בין אם במסגרת מסיבת יום הולדת או מסיבת סוף שנה.

האם אמנות חושים היא מופע של קסמים?

זה המקום להדגיש שמופע של קסמים נועד להציג אשליות ועושה שימוש במיצגים שונים. לעומת זאת, אמן חושים הוא אדם שצבר מיומנויות מאוד גבוהות של תקשורת, קריאת שפת גוף, טלפתיה, מיומנויות מתמטיות ספציפיות, מיומנויות זיכרון ועוד.

מטרת המופע היא לשבור תבניות חשיבה של הקהל, מה שיצריך מכולם להיות דרוכים ומרוכזים.

מופע של אמן חושים משלב הומור ומתח, אך נעשה בקלילות ובאווירה מאוד משוחררת, מה שגורם לכל אחד ואחת ליהנות מכל רגע ולצאת עם חוויה בלתי נשכחת.

שתף באמצעות
דילוג לתוכן