אמן חושים לאירועים עסקיים

בחירה של אמן חושים לאירועים עסקיים היא לא דבר של מה בכך. בשנים האחרונות יותר ויותר חברות מבינות את הפוטנציאל הגלום בשילוב של אמן חושים בפעילות שלהן, והבחירה באיזה אמן חושים לבחור וכיצד לשלב אותו בפעילות החברה, הן החלטות חשובות.

אמן חושים לאירועים עסקיים

האפשרות הראשונה היא שילוב של אמן חושים לאירועים עסקיים. בפעילות מהסוג הזה, אמן החושים מתפקד כאיש המכירות של החברה, כשהוא אחראי למשוך את תשומת הלב של הנוכחים, לדברר את המסרים השיווקיים של החברה (Infotainment), להביא תנועה לדוכן החברה, לאסוף לידים וכו'. בפעילות מהסוג הזה, מומלץ לבחור אמן חושים מנוסה, בעל רקע אקדמי ו/או עסקי המסוגל ללמוד את פעילות החברה ומוצריה/שירותיה. הדבר מאפשר במקרים מסוימים ובמידת הצורך, להתאים את קטעי המופע וחלק מהאביזרים לאירוע הספציפי.

אמן חושים לערב חברה

האפשרות השנייה והנפוצה יותר היא שילוב של אמן חושים לערב חברה. בין אם מדובר באירוע חברה עם מאות משתתפים כמו כנס מקצועי או יום עיון, ובין אם מדובר באירוע חברה מצומצם כגון ערב גיבוש, קבלת דרגה או פרידה מאחד העובדים, הופעה של אמן חושים מתאימה מאוד שכן היא נעשית בקלילות, בהומור ומשלבת את הקהל כולו.

הדברים שחשוב לבדוק לפני שמזמינים אמן חושים לאירועים עסקיים

החלטתם להזמין אמן חושים לאירועים עסקיים?

הנה כמה דברים שחשוב וכדאי לבדוק מבעוד מועד, ושיקלו מאוד גם עליכם וגם על האמן:

  1. מיקום – לקיום אירוע במשרדי החברה יש יתרונות משלו כמו חיסכון בעלויות ובזמן. יחד עם זה כדאי לזכור, שאם מטרת האירוע היא יצירת גיבוש בין העובדים, כדאי להוציא אותם מהסביבה הטבעית שלהם.
  2. זמן – לאירוע איכותי יש לשריין זמן. הקפידו לספק תוכן איכותי ומצד שני לא להעמיס מדי.
  3. ניסיון והמלצות – שוחחו טלפונית עם האמן עצמו לפני קיום האירוע. בדקו מה הניסיון שלו ובאיזה תחום הוא מתמחה. בקשו לראות קטעים מהופעות חיות והמלצות מגורמים שעבדו איתו בעבר.
  4. אולם – אמן חושים מנוסה יודע להתאים את עצמו למקום שבו הוא מופיע. יחד עם זה, מומלץ לבדוק מראש האם במקום שבו מתקיים האירוע יש אולם המתאים להופעות, מה גודלו, כמה אנשים הוא יכול להכיל, מהו סידור הישיבה וכו'.
  5. הגברה ותאורה – אחד היתרונות הגדולים של אמן חושים הוא יכולתו להתאים את עצמו כמעט לכל תנאי. יחד עם זה, קיומן של מערכות הגברה ותאורה חשובות מאוד. הן מספקות למופע מעטפת ומשדרגות אותו משמעותית. לכן מומלץ לוודא האם באולם שבו מתקיים האירוע ישנם מערכות הגברה ותאורה, או לחילופין, האם אפשר להקים מערכות כאלו לטובת האירוע.
  6. אוכל ושתייה – מומלץ להפריד בין זמן המופע לבין זמן הארוחה. גם אם מדובר בכיבוד קל על השולחנות, או באירוח בסגנון בופה, הדבר עשוי לפגום בריכוז של הקהל במהלך המופע. 
  7. ילדים – במקרה שמדובר באירוע משפחות הכולל ילדים, כדאי לציין זאת בפני האמן בשיחה הראשונה ולבדוק איתו האם חלק מהמופע שלו מותאם לילדים ולאיזה גילאים.

איציק מרקו – אמן חושים לאירועים עסקיים

השילוב הייחודי של אומנות חושים, עם הידע והניסיון מעולמות האקדמיה, הקופירייטינג והתסריטאות, הופכים את איציק לפתרון אידיאלי לכל כנס מקצועי, תערוכה או אירוע השקה. לפני כל אירוע, איציק מקיים מפגש מקדים עם מנהלי החברה כדי לבנות יחד איתם בריף מדויק עם ערכי החברה והמסרים השיווקיים, כך שהתוכן בכל אירוע מותאם לחברה/למותג באופן אישי.

שתף באמצעות
דילוג לתוכן