האם קיימת טלפתיה אמיתית?

כמה פעמים חשבתם על מישהו, ושנייה אחרי כן – הוא התקשר? כמה פעמים ייחלתם שמשהו יקרה, והוא, בניגוד לכל הסיכויים, פתאום, אכן קרה?

אנחנו בטוחים, שברגע שזה קרה, המחשבה הראשונה שעברה במוחכם הייתה – מה זה? זה אמיתי? האם טלפתיה אמיתית?

אז כן, טלפתיה, אכן, היא יכולת אמיתית, ויתרה מכך, סביר מאד להניח שהיכולת הזו קיימת גם בכם, ואם תלמדו להשתמש בה נכון, תפתחו אותה ותנתבו אותה – היא תוכל לשרת אתכם באופן יזום, ולא רק במקרים, כשהיא מצליחה לצוץ מעבר לחומות חוסר האמון והריאליזם הציני שחיי היומיום המציאותיים בנו בתוכנו.

חשוב לדעת

אין זאת אומרת כי תעלו, תוך שעה, יום, שבוע או חודש, מופע טלפתיה משל עצמכם, אין זאת אומרת, שכבר עכשיו, תהפכו להיות אמן חושים, אבל, זה אומר שתפתחו חוש נוסף על החושים הקיימים, חוש אמיתי שיוכל לסייע לכם גם בחיי היומיום. וזה, אם תשאלו אותנו, משהו שתמיד יש בו צורך.

האם טלפתיה אמיתית וכיצד, בכלל, מתחילים להתקרב אליה?

הזכרנו קודם את חומות חוסר האמון והריאליזם הציני שבנויות בתוכנו. למרות, שלכאורה, הן נשמעות כמשהו "רע", הן חיוניות כדי לסייע לנו להתגונן בחיי היומיום מפני שרלטנים ומפני האופציה להפוך "פתי מאמין לכל דבר".

החומות הללו נבנות בנו עם השנים, מאז הילדות, נדבך אחרי נדבך, וברוב הזמן מועילות לנו. אולם, כרגע, לצורך פיתוח היכולת הטלפתית, נשיל אותנו ונניח להן בצד, מאחר, ויכולת טלפתית, בראש ובראשונה, נבנית על בסיס היכולת להיות חשוף ולקלוט כל תחושה באמצעות כל החושים הקיימים שלכם.

הבה ונתחיל בתרגיל קצר

שבו על כיסא בישיבה נינוחה ומקדו את כל תשומת לבכם בתחושות המגע השונות שחש גופכם. בתחילה, נסו לחוש את המגע של כל איבר שלכם עם הכיסא, התמקדו במשקלו ובלחץ שהוא מפעיל על משטח הכיסא.

סיימתם לעשות זאת, עברו להתמקד בתחושת הבגדים שאתם לובשים על עורכם ובתחושת המגע השונות שמעוררים הבדים השונים, חושו בכל תנועת אוויר מסביבכם ואת תחושת הקור והחום בכל אחד מאיבריכם השונים.

לאחר שאתם מסוגלים לזהות כל אחת מהתחושות המגע הללו היטב, זה הזמן להפעיל את החושים האחרים שלכם – הקשיבו בשימת לב לרעשי הסביבה שלכם, התמקדו בריחות הקיימים באוויר והתחילו להתרכז בתחושות שהדברים האלה מעלים בכם, ברגשות שהם מעוררים בכם.

 תרגילים פשוטים כגון זה מגבירים בכם את המודעות לדברים שאליהם, עד כה, לא שמתם לב, ומעוררים חלקים "רדומים" ונשכחים במוח. באופן זה, אנחנו פוגשים את ה"מודעות" שלנו, כן, זו שהייתה חבויה, עד לפני זמן לא רב, מאחורי אותן "חומות".

סיכומו של דבר

טלפתיה היא אמיתית והיא יכולת כמו כל יכולת אחרת, שהפוטנציאל הניתן לניתוב שלה טבוע בכולנו. ההתחברות למודעות ולתת ההכרה שלכם עשויה לתת לכם כלי נוסף, שבו תוכלו להשתמש.

שתף באמצעות
דילוג לתוכן