מופע טלפתיה למבוגרים – האם זו יכולת על טבעית

מה שאמן חושים עם 20 שנות ניסיון מבצע על הבמה במסגרת מופע טלפתיה למבוגרים יכול להיות טבעי לחלוטין גם לילד בן 7. היכולת לקרוא מחשבות או לגרום למישהו אחר לחשוב על משהו, אינה יוצאת דופן, ורבים מכם אף עושים זאת בעצמם.

השאלה היא, האם אתם יודעים לשלוט בזה? האם אתם יודעים מה בדיוק אתם עושים שגורם למי שעומד מולכם לחשוב את מה שהייתם רוצים שהוא יחשוב? סביר להניח שלא.

האם זה צירוף מקרים?

המנטליסט הבולט בבריטניה אמר פעם " אמונתם של אנשים שהם אינם ניתנים לחיזוי היא למעשה אחת התכונות היותר צפויות שלהם".

כדי לקרוא מחשבות צריך להיות צופה טוב. כל מחשבה שיש לנו באה לידי ביטוי בתגובה פיזית. אם תוכלו לקרוא נכון את שפת הגוף של מי שעומד מולכם ולפרש את מחשבותיו, תוכלו לומר שביכולתכם לקרוא מחשבות!

אם כך, לא מדובר באיזשהו טריק או קסם.  

מופע טלפתיה למבוגרים – מופע הכישוף המסורתי ששרד את מבחן הזמן

מופע טלפתיה היה ונשאר אחד מהמופעים הכי מפתיעים ומדהימים שהי אי פעם. אמני חושים קיימים מזה מאות שנים, ואין זה מפתיע שעדיין אנשים נמשכים למופעים הללו, שכן מה שנעשה בהם נתפס כמשהו שמעבר ליכולת האנושית.

המנטליזם הוא הרבה יותר מטריקים קסומים, והוא כולל טכניקות אמיתיות שמאפשרות לפתח מיומנויות בלתי רגילות, ביניהן קריאת מחשבות. בכדי להצליח בכך נדרש אמן החושים לפתח מיומנויות זיכרון, חישוב מהיר, קריאת שפת גוף ועוד.

הפופולריות של אמני החושים רק הולכת ועולה

עם הפופולריות הגוברת של סדרת הטלוויזיה האמריקאית "המנטליסט", אין זה מפתיע שמקצוע יוצא דופן זה עלה לכותרות וצבר פופולריות בקרב רבים. אולם במציאות יש רק קומץ מנטליסטים אמיתיים בעולם.

נכון, יש הרבה קוסמים שמחזיקים בארגז הטריקים שלהם כמה טריקים של קריאת מחשבות, אבל זה לא משתווה למה שמנטליסט שחי ונושם את אמנות החושים מסוגל לעשות.

זה גם המקום להדגיש, שיש הבדלים מהותיים בין קוסם למנטליסט, ואם ברצונכם לראות מופע טלפתיה למבוגרים, כדאי לכם לחפש אחר אמן חושים מומלץ. את הקסם תשאירו למועד אחר.

רגע לפני שנמשיך, אם מעניין אתכם לדעת עוד על חושים, קראו את המאמר מהו החוש השישי.

מה צפוי לכם במהלך מופע טלפתיה של אמן חושים?

חשוב לציין שטפתיה מתבצעת על ידי אמן חושים, מכיוון שהיא פועלת על כל החושים של הקהל. כאמור לעיל, לצורך מופע טלפתיה לא נדרשים כוחות מיוחדים או על – אנושיים, אולם המנטליסט שמופיע מול הקהל עשוי לבצע קטעי מופע שונים, שמשלבים טכניקות ומיומנויות מיוחדות.

במהלך מופע טלפתיה אתם עשויים להיחשף לקריאת מחשבות, מגוון פעלולי זיכרון משעשעים ומפתיעים, טלקינזיס (הזזת חפצים ממקום מקום) ועוד.

פרט למיומנויות של אמן החושים, מופע טוב תלוי במידה רבה באישיות שלו ובכריזמה שלו, ביכולת שלו לרתק את הקהל ולתקשר עמו וכמובן, בניסיון שהוא צבר הן באמנות החושים והן בעמידה מול קהל. מופע מוצלח של אמן חושים למבוגרים ישלב גם קטעי הומור שיכניסו פלפל ועניין נוסף למופע.

רוצים לצפות במופע טלפתיה למבוגרים?

שמי איציק מרקו. אני אמן חושים ומנטליסט שמופיע בארץ ובחו"ל באירועים פרטיים ועסקיים.

במסגרת המופעים שלי אני מדגים מגוון יכולות ייחודיות שפיתחתי לאורך השנים, ביניהן זיכרון, השפעה על התת – מודע, קריאת שפת גוף, דמיון מודרך ועוד.

המופע שלי הוא מופע בידור אינטראקטיבי, שנון וסוחף שמספק חוויה מלאת הומור ומאפשרת לקהל להיות שותף ולקחת חלק פעיל ממנו.

שתף באמצעות
דילוג לתוכן